Celkem 0 položek
0 Kč

Cyklistická bunda BIANCHI SPORT LINE

Cyklistická bunda BIANCHI SPORT LINE

možnosti skladem: 3XL
   
Kč bez DPH
ks
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
 
Cyklistická bunda BIANCHI  SPORT LINE
 
 
 
 
 
Bianchi Cyklistická bunda Sprort Line Man
 
 
 
Volnější sportovní střih.
 
 
 
Odolná proti větru.
 
 
 
Materiál: Nortex Sushi 85 g/m2
 
 
Kapsy: 3 vnější (1 boční s reflexním proužkem)
 
 
Velikost S, M, L, XL, 2XL, 3XL
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BIANCHI
 
Bianchi je jednou z nejvýznamnějších značek na světovém trhu působících v cyklistickém odvětví.
Od května 1997 je F.I.V. Edoardo Bianchi součástí švédské společnosti Cycleurope A.B. group, patřící do stáje skupiny Grimaldi group, celosvětově nejvýznamnějšího holdingu v tomto odvětví.
Značky Bianchi, Legnano, Puch a Chiorda se tak připojily k labelům sdruženým pod Cycleurope A.B. Group (Monark, Crescent, DBS, Kildemoes, Everton, Micmo, Gitane) a utvořily tak na cyklistickém trhu zcela unikátní síť, poskytující širokou nabídku zboží a svou distribucí pokrývající celý svět.
Bianchi usiluje o vedoucí postavení v odvětví cyklistiky a jejími trumfy je nejen výroba a vývoj technologicky vyspělých moderních produktů, ale také cílené reklamní působení a efektivní komunikace. Bianchi navíc charakterizuje důraz na inovace, exkluzivitu, kvalitu, design a samozřejmě vášeň pro věc.
Bianchi bývá zastoupena na mediálně nejsledovanějších cyklistických akcích jako partner mezinárodních cyklistických stájí nejvyšší úrovně. Je například hrdým sponzorem týmu Ceramica Flaminia, který je vybaven modely ROAD 928 Carbon SL IASP. Bianchi také vlastní TX Active-Bianchi MTB team, závodící na modelech MTB Methanol SL.
 
DISTRIBUČNÍ SÍŤ: Bianchi a zahraniční distributoři
Značka Bianchi poskytuje významné obchodní příležitosti po celém světě. Jejími distributory v zemích, kde nemá Cycleeurope svá zastoupení, se stávají vždy jen ty nejlepší firmy. Jsou vybírány na základě důkladné selekce tak, aby reprezentovaly značku Bianchi, vyhledávaly nové odběratele a zákazníky a budovaly vztahy s odběrately stávajícími. Bianchi s dealery spolupracuje i při analýze konkurenčních výrobců, rozboru požadavků i očekávání zákazníků a zacílení reklamních aktivit.


Cyklistická bunda BIANCHI  SPORT LINE 




Bianchi Cyklistická bunda Sprort Line Man


Volnější sportovní střih.


Odolná proti větru.


Materiál: Nortex Sushi 85 g/m2

Kapsy: 3 vnější (1 boční s reflexním proužkem)









BIANCHI
Bianchi je jednou z nejvýznamnějších značek na světovém trhu působících v cyklistickém odvětví.Od května 1997 je F.I.V. Edoardo Bianchi součástí švédské společnosti Cycleurope A.B. group, patřící do stáje skupiny Grimaldi group, celosvětově nejvýznamnějšího holdingu v tomto odvětví.Značky Bianchi, Legnano, Puch a Chiorda se tak připojily k labelům sdruženým pod Cycleurope A.B. Group (Monark, Crescent, DBS, Kildemoes, Everton, Micmo, Gitane) a utvořily tak na cyklistickém trhu zcela unikátní síť, poskytující širokou nabídku zboží a svou distribucí pokrývající celý svět.Bianchi usiluje o vedoucí postavení v odvětví cyklistiky a jejími trumfy je nejen výroba a vývoj technologicky vyspělých moderních produktů, ale také cílené reklamní působení a efektivní komunikace. Bianchi navíc charakterizuje důraz na inovace, exkluzivitu, kvalitu, design a samozřejmě vášeň pro věc.Bianchi bývá zastoupena na mediálně nejsledovanějších cyklistických akcích jako partner mezinárodních cyklistických stájí nejvyšší úrovně. Je například hrdým sponzorem týmu Ceramica Flaminia, který je vybaven modely ROAD 928 Carbon SL IASP. Bianchi také vlastní TX Active-Bianchi MTB team, závodící na modelech MTB Methanol SL.
DISTRIBUČNÍ SÍŤ: Bianchi a zahraniční distributořiZnačka Bianchi poskytuje významné obchodní příležitosti po celém světě. Jejími distributory v zemích, kde nemá Cycleeurope svá zastoupení, se stávají vždy jen ty nejlepší firmy. Jsou vybírány na základě důkladné selekce tak, aby reprezentovaly značku Bianchi, vyhledávaly nové odběratele a zákazníky a budovaly vztahy s odběrately stávajícími. Bianchi s dealery spolupracuje i při analýze konkurenčních výrobců, rozboru požadavků i očekávání zákazníků a zacílení reklamních aktivit.

//rychlydotaz
//video