Kolo GIANT ANTHEM ADVANCED 2 2017

Kolo GIANT ANTHEM ADVANCED 2 2017

Velikost rámu:

Barevná kombinace:

Kód produktu:
Záruka: 24 měsíců
Doba dodání: 10 dní

u dodavatele

99 999 Kč

Ceny jsou uvedeny s DPH


Počet kusů:



iplatba.cz - splátková kalkulačka
Bodyscanning zdarma
Testování sedel
Garanční servis
Bezplatná výměna nevyhovujících komponent ve stejné ceně

Popis produktu

Kolo GIANT ANTHEM ADVANCED 2 2017
Rám Advanced Composite, ALUXX SL zadní stavba, Advanced Forged
Composite karbonové horní vahadlo, odpružení Maestro, zdvih 110 mm,
zadní pevná osa 12x148 mm (Boost)
Vidlice RockShox Revelation RL, Solo Air, zdvih 120 mm, 15x110 mm
pevná osa (Boost), sloupek OverDrive
Tlumič RockShox Deluxe RT, Trunnion Mount
KOMPONENTY
Řídítka Giant Contact Trail, 740 x 31,8 mm
Představec Giant Contact
Sedlovka Giant Contact SL Switch, teleskopická, 30,9 mm
Sedlo Giant Contact Neutral
OSAZENÍ
Řazení SRAM X1, 1x11 rychlostí
Přesmykač -
Přehazovačka SRAM X1, Type-2, 11 rychlostí
Brzdy SRAM Guide R, kotouče 180 / 160 mm
Brzdové páky SRAM Guide R
Kazeta SRAM XG-1175, 10-42, 11 rychlostí
Řetěz KMC X11EL-1
Kliky SRAM X1, převodník 30 zubů
Středové složení SRAM Press Fit
KOLA
Ráfky Giant XCR 1 27.5 Composite WheelSystem, karbonové
Náboje Giant XCR 1 27.5 Composite WheelSystem, Boost pevné osy
15x110 mm a 12x148 mm
Dráty Giant XCR 1 27.5 Composite WheelSystem
Pláště [vpředu]: Schwalbe Nobby Nic 2.25 Snakeskin, TL Easy, Trailstar /
[vzadu]: Schwalbe Racing Ralph 2.25 Snakeskin, TL Easy, Pacesta
Začneme tím, co se nezměnilo. Hlavní rámový trojúhelník je vyrobený ručně
z materiálu Advanced Composite, zadní stavbu tvoří hliníkové trubky ALUXX
SL. A teď už jen samé novinky. Nejzásadnější invovací prošlo odpružení
Maestro, které nyní pracuje s tlumiči metrického standardu a novým
uchycením „Trunnion Mount“ – obojí společně přináší vyšší citlivost vůči
menším nerovnostem, a to díky nižšímu tlaku v tlumiči. Dále je tu nové horní
vahadlo vyrobené z jednoho kusu karbonového kompozitu. Zdvih zadní
stavby se zvýšil na 110 mm, přední zdvih na 120 mm. Upravená byla také
geometrie, horní trubka je delší o 10 mm, zadní stavba kratší o 5 mm a
hlavový úhel se snížil na 68°, vidlice je tedy více položená. Nově jsou použity
Boost náboje, přínosem je vyšší tuhost výpletů a tím i celého kola a také
lepší řetězová linka a s tím spojené přesnější řazení. Nový je i systém
zadních patek. Všechny tři modely jsou vybaveny teleskopickou sedlovkou.

Kolo GIANT ANTHEM ADVANCED 2 2017



Rám Advanced Composite, ALUXX SL zadní stavba, Advanced Forged

Composite karbonové horní vahadlo, odpružení Maestro, zdvih 110 mm, 
zadní pevná osa 12x148 mm (Boost)
Vidlice RockShox Revelation RL, Solo Air, zdvih 120 mm, 15x110 mm 
pevná osa (Boost), sloupek OverDrive
Tlumič RockShox Deluxe RT, Trunnion Mount

KOMPONENTY
Řídítka Giant Contact Trail, 740 x 31,8 mm
Představec Giant Contact
Sedlovka Giant Contact SL Switch, teleskopická, 30,9 mm
Sedlo Giant Contact Neutral

OSAZENÍ
Řazení SRAM X1, 1x11 rychlostí
Přesmykač -
Přehazovačka SRAM X1, Type-2, 11 rychlostí
Brzdy SRAM Guide R, kotouče 180 / 160 mm
Brzdové páky SRAM Guide R
Kazeta SRAM XG-1175, 10-42, 11 rychlostí
Řetěz KMC X11EL-1
Kliky SRAM X1, převodník 30 zubů
Středové složení SRAM Press Fit

KOLA
Ráfky Giant XCR 1 27.5 Composite WheelSystem, karbonové
Náboje Giant XCR 1 27.5 Composite WheelSystem, Boost pevné osy 
15x110 mm a 12x148 mm
Dráty Giant XCR 1 27.5 Composite WheelSystem
Pláště [vpředu]: Schwalbe Nobby Nic 2.25 Snakeskin, TL Easy, Trailstar / 
[vzadu]: Schwalbe Racing Ralph 2.25 Snakeskin, TL Easy, Pacesta




Začneme tím, co se nezměnilo. Hlavní rámový trojúhelník je vyrobený ručně 
z materiálu Advanced Composite, zadní stavbu tvoří hliníkové trubky ALUXX 
SL. A teď už jen samé novinky. Nejzásadnější invovací prošlo odpružení 
Maestro, které nyní pracuje s tlumiči metrického standardu a novým 
uchycením „Trunnion Mount“ – obojí společně přináší vyšší citlivost vůči 
menším nerovnostem, a to díky nižšímu tlaku v tlumiči. Dále je tu nové horní 
vahadlo vyrobené z jednoho kusu karbonového kompozitu. Zdvih zadní 
stavby se zvýšil na 110 mm, přední zdvih na 120 mm. Upravená byla také 
geometrie, horní trubka je delší o 10 mm, zadní stavba kratší o 5 mm a 
hlavový úhel se snížil na 68°, vidlice je tedy více položená. Nově jsou použity 
Boost náboje, přínosem je vyšší tuhost výpletů a tím i celého kola a také 
lepší řetězová linka a s tím spojené přesnější řazení. Nový je i systém 
zadních patek. Všechny tři modely jsou vybaveny teleskopickou sedlovkou.

Rychlý dotaz

E-mail:
Text:
CAPTCHA Image   Reload Image
Opište kód: